DRAGI PĂRINŢI!
Pentru anul şcolar 2021 - 2022 Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 7 Sighetu Marmaţiei organizează ETAPA I de înscrieri, în perioada 31.05.2021-25.06.2021, după cum urmează:
Colectarea cererilor de înscriere în perioada 31.05.2021 - 11.06.2021
Părinții pot comunica unității de învățământ datele necesare(date privind solicitantul, date privind copilul și date privind opțiunile exprimate), pentru a fi introduse în aplicația informatică specifică(SIIIR), prin următoarele modalități:
- Telefon: 0262/311960
- e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Fax: 0262/311960
- la sediul unității
În intervalul orar: 08:00 - 16:00, excepție făcând ziua de vineri, 25.06.2021, în care colectarea datelor se va face până cel târziu la ora 12:00.
Etapa de validare a fișelor și de completare a dosarelor cu documentele necesare:
- Cerere de înscriere ( se completează în momentul comunicării datelor și va fi generată de către aplicația SIIIR)
- Copie certificat de naştere copil
- Copie acte de identitate părinţi
-Copie după hotărârea de divorţ sau de încredinţare a minorului (dacă este cazul)
se va desfășura în perioada:
11.06.2021 - 25.06.2021, la momentul comunicării de către unitatea de învățământ, pe zile și pe intervale orare, în ordinea în care cererile au fost introduse în aplicație, cu respectarea tuturor măsurilor de protecție. Comunicarea va fi anunțată pe pagina de unitatea de învățământ, la avizier, dar veți fi contactați și telefonic.
Procesarea și evaluarea cererilor de înscriere în perioada
11.06.2021 - 25.06.2021
Afișarea rezultatelor etapei I de înscriere 25.06.2021, ora 14:00
VĂ AŞTEPTĂM CU DRAG!
DRAGI PĂRINŢI!
Pentru anul şcolar 2020 - 2021 Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 7 Sighetu Marmaţiei organizează ETAPA DE REÎNSCRIERE, în perioada 17.05.2021-28.05.2021, după cum urmează:
Colectarea cererilor de reînscriere în perioada 17.05.2021-28.05.2021
Părinții pot comunica unității de învățământ datele necesare(date privind solicitantul, date privind copilul și date privind opțiunile exprimate), pentru a fi introduse în aplicația informatică specifică(SIIIR), prin următoarele modalități:
- Telefon: 0262/311960
- e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Fax: 0262/311960
- la sediul unității
În intervalul orar: 08:00 - 16:00, excepție făcând ziua de vineri, 28.05.2020, în care colectarea datelor se va face până cel târziu la ora 12:00.
Etapa de validare a fișelor și de completare a dosarelor cu documentele necesare:
- Cerere de reînscriere
- Copie certificat de naştere copil
- Copie acte de identitate părinţi
-Copie după hotărârea de divorţ sau de încredinţare a minorului (dacă este cazul)
se va desfășura în perioada:
24.05.2021 - 28.05.2021, la momentul comunicării de către unitatea de învățământ, pe zile și pe intervale orare, în ordinea în care cererile au fost introduse în aplicație, cu respectarea tuturor măsurilor de protecție. Comunicarea va fi anunțată pe site-ul unitățiide învățământ, la avizier, dar veți fi contactați și telefonic.
Procesarea și evaluarea cererilor de reînscriere în perioada
17.05.2021-28.05.2021
Afișarea rezultatelor etapei de reînscriere 28.05.2021 ora 14:00
VĂ AŞTEPTĂM CU DRAG!
Documente:
PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ ÎNSCRIEREA ȘI REÎNSCRIEREA ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREȘCOLAR